Winterland

 
 
 
 
 
 

Hej allihopa!

Jag var för någon dag sen ute med kameran och fångade lite bilder. Här får ni se några av dem, kom ihåg att jag bara är hobby fotograf och inte är så professionell. Jag undrar hur det är med er mina kära läsare? Med mig är det bra, i alla fall för tillfället. I morgon väntar DBT med min psykolog. Och jag ser fram emot det då min psykolog var sjuk förra veckan och vi fick ställa in. Imorgon är planen att jag ska köpa glögg, baka lite fika och städa mitt rum till på söndag då jag ska ha några kompisar över på fjärdeadvents mys. Det ser jag verkligen fram emot och det ska bli så mysigt att ha mina vänner över. Ni får ta hand om er och jag hoppas ni har det mysigt nu i juletider.

Linnea Karlsen♥

1 Anonym:

skriven

Önskar dig en riktigt skön och mysig 4:e advent./ Mormor

2 Anonym:

skriven

Fina bilder❤

Svar: Tack!
Linnea Karlsen

Kommentera här: