Tre saker

3 saker jag ser fram emot

Studenten, balen och sommarjobbet med konfirmanderna.

 

3 saker jag gillar

Skriva om mitt liv här på bloggen, fotografera och umgås med mina vänner och pojkvän.

 

3 saker jag inte gillar
Spindlar, ett ojämt instagramflöde (som mitt) och riktigt höga höjder.
 
 
3 saker jag vill
Åka på tågluff en sommar, åka på semester med Tomas och jobba med skådespeleri.
 
 
3 saker jag borde
Städa lägenheten, fota lite bilder till bloggen och städa min garderob där hemma.
 
 
3 saker jag kan
Sjunga, spela teater och baka riktigt goda cupcakes.
 
 
3 saker jag inte kan
Spela piano, cykla enhjuling och rita.
 
 
3 saker jag önskar mig
En egen bil, att jag kunde spela piano och att jag vann på lotto. 
 
 
3 saker jag blir lugn av
En varm kram, sovmorgon och en kopp riktigt varmt kaffe.
 
 
3 saker jag blir stressad av
Alldeles för mycket känslor, opålitliga människor och skolan.
 
 
3 saker jag ska göra i veckan
 Jobba, gå i skolan och gå i DBT.
 
 
1 Anonym:

skriven

Ska du gå balen?

Svar: Absolut!
Linnea Karlsen

Kommentera här: