Vardagen är ibland tung


Idag var jag hemma från skolan, dålig sömn och en tung gårdag gjorde att morgonen blev riktigt tung. Men på eftermiddagen sminkade jag mig och då blev jag riktigt glad igen. Att bara sitta framför spegeln och göra sig fin är så härligt och avslappnande. Det blev en smoothie till kvällsmat och nu ska jag göra mig klar för sängen och få en skön natt sömn och ladda inför morgondagen. 

Imorgon bilr det skolfoto och jag känner mest att jag vill få det överstökat. Det är en sån hemsk prestige, det här med skolfoto. Man ska göra sig fin och visa upp sig inför alla, då alla kan se en i skolkatalogen. Det är ju då man blir dömd av alla andra. Skolkatalogen är en sån bok fylld av ångest, där man kolla upp folk och sedan dömer dem, endast utifrån utseendet. Det är så hemskt så fruktansvärt! Usch. 

Over and out, önskar er alla en god kväll eller en bra förmiddag!
1 Anonym:

skriven

Men älskling du är ju finast av de alla, oavsett! ! 💙❤💜

Svar: Åh tack så mycket!! ❤️
Linnea Karlsen

Kommentera här: