Sjukhusbesök






Så där, bara en undersökning kvar. Först blev det vanlig provtagning och sedan ultraljud där dom kollade på levern. Sedan blev det läkarsamtal och lite tårar på köpet då vi pratade om den gångna tiden och hur den har påverkat mig och min kropp. Men nu är det bra igen, efter lite sushi i magen och en kopp kaffe så är jag glad igen. I eftermiddag bär det av men jag säger inte vart! Men en ledtråd är att det har med en båt att göra! Hihih, ni får ha en fortatt bra dag så hörs vi ikväll! Kram på er alla! 
1 Moster Cicki:

skriven

Du är min hjälte gumman! Ha en bra vecka nu! :D <3

Svar: Åh tack så hjärtligt ❤️
Linnea Karlsen

2 Anonym:

skriven

Hej vill bara säga att du verkar vara en så himla fin tjej och en person man kan se upp till. Du är så stark:)

Svar: Åh tack så himla mycket det värmer verkligen att få höra sånt ❤️❤️
Linnea Karlsen

Kommentera här: