Oskarpt norrsken

Bilden fotade jag en kall höstkväll då norrsken pryde himlen. 

Om ni vill se liknande bilder kan ni följa mig här på Instagram. Eller om ni vill hänga med mig på Twitter kan ni göra det r på min privata sida, och om ni är riktigt snälla så får ni följa mig.

 Idag stannade jag hemma från skolan, så jag och mamma har julstädat och börjat julpynta. Jag har skurat golv och torkat damm samt städat mitt rum och putsat speglar. Riktigt trevlig sysselsättning då tankarna i huvudet bara snurrar runt. Nu ska jag hoppa i duschen, sminka mig och föna håret. För ikväll ska jag spela in en castingvideo. Men mer än så tänker jag inte berätta då det kan strida mot vad produktionsbolaget vill. Fram tills jag får veta om jag har kommit med i novellfilmen eller inte, så blir det tyvärr inte mer information. Jag tänkte att jag kunde uppdaera er mer om det senare. 

Tills vi hörs igen får ni ha det så himla bäst och ta hand om er!

Kommentera här: