Bildbomb - resan
























En bildbomb från resan, och ja som en del redan vet var det till Riga vi åkte. Vi tog färjan över Östersjön och stannade två nätter i Riga innan vi tog färjan tillbaka i Stockholm. Innan vi började resan mot Gävle mötte vi upp en vän till familjen. Ingen mindre än narkosläkaren som var en av dom ansvarande läkarna vid min levertransplantation. Det var första gången jag träffade han som vuxen och han blev genast en av människorna som jag har stor respekt för. Det var en väldigt intressant lunch som jag nu sätter stort värde på! Det var så underligt att träffa och lära känna någon som har känt och följt mig sedan jag var en bebis. Men oj så jag satt värde på att jag fick träffa han. Som en farbror till familjen! 

Med det sagt. Korten talar för sig själv och resan i sig var så rolig och avslappnade och det var verkligen om att ladda om batterierna. Vi åt riktigt god mat och på båten lärde jag känna nya människor som jag hade jätte roligt med under en kväll. 

Ikväll är jag tacksam för allt jag har i mitt liv och alla  som stöttar mig. Ni är guld värda! Nu säger jag godnatt och önskar er en bra morgondag!

Kommentera här: