Vinden viner

 
 

Idag blåser vinden genom trädkronorna, jag tvättar kläder och funderar över livet. Funderar även vad jag ska äta till frukost eller rättare sagt lunch. Lillkatten sitter i fönstret och tittar storögt på när lillasyster bär ut skräp och gamla trädplankor från vårt blivande badrum.

 

Jag har bokat in jobbpass under påsklovet och jag ser så mycket fram emot att koppla bort hjärnan ett tag och bara gå in 110 % och jobba. Känna adrenalinet flöda genom alla blodkärl och skratta tillsamman med härliga kollegor. Igår njöt vi av After non tea på Savoy medan min syster sjöng så fint tillsammans med andra duktiga elever från kulturskolan. Det var så mysigt och jag uppskattade det så mycket, dessutom sprang vi på en nära vän till familjen och han gjorde oss sällskap under fikat. 

 

Jag har varit lita off den senaste tiden, inte super ledsen men jag känner att nedstämdheten ligger under och trycker på men jag försöker ivrigt hålla mig sysselsatt med både träning och andra saker som håller tankarna i styr. Tills vi hörs igen får ni alla ha en fortsatt trevlig söndag!

Kommentera här: