Tjugo saker som hände tvåtusenfjorton

1. Jag fyllde arton år och firade med min kära familj
 
 
2. Vi hämtade hem lilla Anna och plötsligt blev vi fem stycken i familjen.
 
3. Jag sökte extra jobb och numera jobbar jag lite extra på Max restaurang.
 
4. Jag fick äntligen en kontakt person på närpsykiartin och det var även detta år som jag fick börja med mediciner för deprision och ångest. 
 
5. Under sommaren jobbade jag för första gången med konfirmander och det var så hilma roligt, vilket jag även kommer jobba med i år.
 
6. Min mor, far och lillasyster åkte till Cypern medan jag jobbade sena nätter, umgicks med vänner och bodde i Ewas lägenhet och jag tror nästan jag hade roligare än dom. 
 
 
7. Jag och min kära började träffas och till sommaren har vi varit tillsammans ett år. 
 
8. Jag färgade mitt hår rosa och jag älskade det så mycket!
 
 
9. Vi satte upp "Picknik på slagfältet" och det var lärorikt och oj så roligt.
 
 
 
10. Besökte Bråvalla med ett gäng med super härliga människor och hade verkligen the time of my life, jag och Annakarin fick några dagar vi nog sent kommer glömma. 
 
11. Jag var på konfirmation i Norge och det var skönt att träffa släkten och vänner igen.
 
12. I mina tankar var det för det mesta ganska jobbigt och jag slet med mig själv varje dag. 
 
13. På hösten började i tvåan på estetiskalinjen med teater spets intrikting.
 
 
14. Under påsken åkte jag till Kiruna till en vän och vi åkte skoter och besökte Ice Hotell.
 
15. Jag besökte göteborg för första gången och fick med mig en pålskappa hem som jag har använt flitigt. 
 
 
16. När vi var i Norge tog vi oss en dagstur till Lofoten där jag och syster aldrig hade varit förut.
 
17. I december blev jag inlagd på medicinavdelningen för att jag fick en inflamation i levern.
 
 
18. Jag fick se en av mina favorit artist så där stod vi två linneor och kramades.
 
19.  Jag och mamma flög till Stockholm för min årliga årskontroll.
 
 
20. Och sisst men absolut inte mins, vi besökte våra kära vänner nere i Olofström i Blekinge och det tror jag var det bästa som hände under den hösten. Det är jag och min söta vän som bor i andra sidan av Sverige, på bilden.
 
Kram på er alla!

Kommentera här: