I mitt fönster finns hela världen

 
 

Flickan skrattar åt sin farbror och glädjetårarna är nära. Han har brutit revbenet så han kan inte skratta utan att det gör ont och då gör han riktigt roliga miner, det är så roligt att flickans pappa börjar torka tårarna. På tv:n är det hockey och flickans kusin sitter som på nålar och hejar på. Han är exalterad och pojkens storebröder har bakat morotskaka till efterätt och det är så gott. Efter mycket skratt och allvarligt tal så somnar flickan i sin egen säng med ett leende på läpparna och First aid kit i öronen.

 

Mina bena skakar efter mitt första gympas, roligt och oj så jobbigt. Redan i kväll kommer jag nog känna av träningsvärken. Ikväll blir vi bjudna på middag och jag får äntligen träffa min guddotter igen. Det börjar vara ett tag sen sist, nu är det bara att ladda upp med ny energi så jag kan hänga med en fyraårings springande.

1 Cicki:

skriven

💜

2 Robex Lundgren:

skriven

fint

3 Mikaela:

skriven

Vilka fina bilder :)

Svar: Tack så oerhört!!
Linnea Karlsen

Kommentera här: