Testar lite nya produkter

 
 
Nåra timmar senare efter lite sminkning och efter lite knep med kameran finns nu mitt prov på dom nya produkterna dokumenterade. Helhets intrycket är hitills possitivt och jag är väldigt nöjd med min beställning. Något jag blev väldigt överaskad av var den lilla dagkrämen från Nivea som jag fick. Jag provade den imorse och wow vilken känsla. Efter att jag hade tvättat anisktet smörjde jag in mig i krämen och huden blev silkeslen, återfuktad och den torkade in på en gång. Super nöjd.
 
Dom andra produkterna är jag väldigt nöjd med, men jag känner att jag måste vänja mig med att applicera dom produkterna jag nu har beställt. Se hur mycket jag kan lägga på utan att det blir för mycket och hur jag kan på bästa sätt använda dom. Men övning ger färdighet! 

Kommentera här: