Frågor och svar

1.     Vilka tre saker skulle du inte kunna leva utan?

Mat, kramar och vatten.

 

2.     Vad tycker du om tatueringar?

Tatueringar kan vara jätte fint, det är upp till var och en om man vill ha det eller inte. Jag själv skulle kunna ha någon tatuering om den har betydelse och är något jag vill ha för resten av livet.

 

3.     Om du skulle ta någon på en rundtur i din hemstad, vart skulle du ta denne först?

Något mysigt fik eller kulturenshus, jag skulle även visa naturen i närheten av Luleå.

 

4.     Vilken aktivitet tröttnar du aldrig på?

Det är inte många saker, eftersom jag kan bli väldigt rastlös mellan stunderna men att lyssna på ljudbok är något jag sällan blir trött på.

 

5.     Vem har haft mest positiv inverkan på dig?

Mina nära och kära.

 

6.     Finns det platser som du är rädd för att besöka?

På kyrkogårdar vantrivs jag väldigt mycket, men jag har samtidigt ett lugn och respekt inom mig när jag besöker den platsen.

 

7.     Vilka sporter utövar du?

Inga för tillfället.

 

8.     Vilka personer spenderar du mest tid med?

Min familj helt klart.

 

9.     Är det viktigare att älska eller att bli älskad?

Att kunna älska andra.

 

10.  Vad är det som många människor inte vet om dig?

Att jag varje gång jag flyger flygplan finns det en liten rädsla att planet kommer störta, det är värst precis när planet lyfter.

 

11.  Är du nöjd med ditt umgänge? Någon som du skulle vilja lära känna?

Jag tycker verkligen om att lära känna människor, men jag är så nöjd med dom vänner jag har.

 

12.  Känner du dig äldre eller yngre än din verkliga ålder?

Oftast äldre.

13.  Vad är det modigaste du någonsin gjort?

Att jag berättade för mina föräldrar att jag mådde dåligt.

 

14.  Vad tänker du på när du tittar dig i spegeln?

Oj, riktigt svår fråga. Vissa stunder vill jag helst inte se mig i spegeln medans andra gånger kan fota mig och tycka att jag ändå är helt okej.

 

15.  Är det något du ångrar?

Jag försöker att aldrig ångra något, för det har format mig till den jag är idag. Men visst finns det saker jag helst skulle ha ogjort.

 

16.  Vem tycker du är den vackraste personen i världen?

Min mamma.

 

17.  Vad har du tänkt göra efter gymnasiet?

Jag vill jobba med teater och gå teaterhögskola.

 

18.  Vad drömmer du om att göra när du blir äldre?

Att resa, upptäcka världen och skriva en bok.

 

19.  Vad tycker du är viktigt i en relation?

Ärlighet, trogenhet och tillit.

 

20.  Hur skulle du beskriva din partner med tre ord?

Jordnära, ärlig och trygg.

 

21.   Vad får du ofta komplimanger för?

Mitt hår, mina läppar och att jag är gullig och söt.

 

22.  Vilka är dina bästa egenskaper?

Att jag är ärlig, pålitlig och omtänksam.

 

23.  Vad är det värsta du vet?

Spindlar, bakterier och osymmetri.

 

24.  Med vilka tre ord skulle du beskriva livet i din stad?

Blåsigt, alldeles för litet och det negativa med att alla känner alla.

 

25.  Följer du din hjärna eller ditt hjärta?

Oftast på mitt hjärta, på gott och ont.
1 Ulla :

skriven

Så kloka och mogna svar Linnea! Mitt hjärta smälte när du skrev att din mamma är vackrast i världen, att det modigaste du gjort är att berätta för dina föräldrar och att du är lite flygrädd.. Pst... Det är jag också... Kram

Svar: Kram till dig!
Linnea Karlsen

Kommentera här: